Blogs DHNET.BE
DHNET.BE | Créer un Blog | Avertir le modérateur

  • التحقيق مع عنان لارتكابه "مخالفات قانونية"


     التحقيق مع عنان لارتكابه "مخالفات قانونية"


    أكدت مصادر قضائية مصرية بدء التحقيق مع الفريق سامي عنان، الثلاثاء، على خلفية اتهامات بارتكاب مخالفات تتعلق بترشحه المحتمل لرئاسة الجمهورية.
    صور سكس ,نيك امهات ,عرب نار, تحميل افلام سكس,صوركس ,سكس حيوانات

    وكانت القيادة العامة للقوات المسلحة المصرية استدعت عنان، الثلاثاء، للتحقيق في ارتكابه "مخالفات قانونية"، هي عدم الحصول على إذن من القوات المسلحة للترشح، والوقيعة بين الجيش والشعب، وارتكاب جريمة التزوير لنقل اسمه إلى كشوف الناخبين دون وجه حق.

    وجاء في بيان القوات المسلحة: "في ضوء ما أعلنه الفريق مستدعى سامي حافظ عنان رئيس أركان حرب القوات المسلحة الأسبق، من ترشحه لمنصب رئيس الجمهورية، فإن القوات المسلحة لم تكن لتتغاضى عما ارتكبه المذكور من مخالفات قانونية صريحة مثلت إخلالا جسيما بقواعد لوائح الخدمة لضباط القوات المسلحة، طبقا للآتي:

    أولا: إعلانه الترشح لانتخابات رئاسة الجمهورية دون الحصول على موافقة القوات المسلحة أو اتخاذ ما يلزم من إجراءات لإنهاء استدعائها له.

    ثانيا: تضمين بيان ترشحه على ما يمثل تحريضا صريحا ضد القوات المسلحة بغرض إحداث الوقيعة بينها وبين الشعب المصري العظيم.

    ثالثا: ارتكاب المذكور جريمة التزوير في المحررات الرسمية وبما يفيد إنهاء خدمته في القوات المسلحة على غير الحقيقة، الأمر الذي أدى إلى إدراجه في قاعدة بيانات الناخبين دون وجه حق".

    وتابع البيان: "وإعلاء لمبدأ سيادة القانون باعتباره أساس الحكم في الدولة، فإنه يتعين اتخاذ كافة الإجراءات القانونية حيال ما ورد من جرائم تستدعي مثوله أمام جهات التحقيق المختصىة".

  • انا وعزة فى الاتوبيس

    انا وعزة فى الاتوبيس

    فى يوم من الايام وانا جى من الجامعة ركبت اتوبيس كنت اعد ولم فات من العتبة لقيت الاتوبيس
    زحمة اوى والمهة لقيت وحدة فى سن (30_35) جامدة اوى كانت بيضة وعينها خضرة وطلها(165 سنتى متر) كانت لبسة عباية سودة وطيزها حلوة وبرزة ولا كبيرة اوى ولا صغيرة اوى وصدرها كمان وكل ما ابصلها تبصلى وعملت جدع وقوت واعتها والمفاجاة كان زبى واقف وهى عادة من امامى ولما عدة بظزها الى زى الملبان على زبى ووقفت شوية (10_15)ثانية ولم اعدة زبى انفجر فوقفت جمبها بصت على زبى وبعدين بصتلى بصراحة خفت وبعدين ماتد ايدها وماسكت اليد بتاع الكرسى وكوعها على زبى ففرحت وفرحت اكتر لم لقيت بتحرك كوها وبقت تبصلى وتتحكلى وبعد محططين ست عجوزة دخلت الاتوبيس وقلت لوحد وريا يا ابنى عوزة اعد فهيا رده وقالت تعلى اعدى عنا يا حاجة فاعدة وهيا قامت وقفة جمبى وصدرتنى طيزها فانا لزقت فيها وبعدين سخنت باقيت امسك وسطها وهى متكلمتش ولم جبت العشرة هديت شويا وبعدين قلتلى فى ودنى انا نزلة المحطة الجية تعالة معاية قلتلها انا معيش فلوس قلتلى لا انا الى هديك فلوس قلتلها لا اول مرة ببلاش فضحكة وبعدين نزلنا محطة العطار فى شارع الترعة بشبرا ولم نزلنا قالت انا اسمى عزة و عايشة لوحدة جوزى مات من خمس سنين ومليش اولاد وبعدين اتكلمنا لحد مرحنا الشقة ..
    دخلت وبعدين انا ورها قلتلى استريح وانا اغير جوة قلت ماشى بس بسرعة اوى فضحكة ولم خرجة لقتها لبسة رواب ستان بمبا خفيف اوى ربطة من الوسط ونص صدرها بين ورجليها بينا لحد قبل كسها بشويا وبعدين قالت تشرب حاجة قلتلها مش دلوقتى بعدين اعدة جمبى وفتحت الدش القبرص وجبت شوية قنوات ملى بتوع الاشتركات وبعدين ريحة على الكنبة ورمت رجلها علية وقلتلى عوز تنكنى بوس رجلى قلتلها انا هكلهملك مش هبوسهم واعد ابوس فى رجلها وامص فى صوبع رجليها لحد موصلت لكسها واعد امص وامص وهيى حطط ايدها فى شعرى وتقولى اةةة كمان اةةة اةةة اةةة ايوة اةةة ايوة وادخل لسانى فى كسها و اتف فى كسها ومرة وحدة لقتها قلعت الرواب وقلتلى نكيى يلة نكنى انا تعبنى اوى وبعدين قلعتنى هدومى وبصة على زبى لقتة طويل وعريض وكان وقف حجر راحت اعدة تبسنى وتتخل لسنها فى بقى رحت مسكتها ونيمتها على الارض فقلتلى تعالة نخش خوة على السرير لم دخلت نيمتها على ظهرها واعد امص فى كسها قلت اةةة اةةةة اي اةةةة اي اي دخلت زب وانا نمت عليها واعد ابوس فيها وادخل لسانى فى بقها وامص شيافيفا واعد اطلع وادخل زبى واخرجو وهى بتقول اةةة اةةة اةةة نكنى اةةة اةةة نكنى كتير وتمسك فى طهرة وبقيت ادخل واطلع كتير لحد بقة سهل الدخول وبعدين اعد اطلعو كلو وبعدين ادخلو ولحد لم وسع وبقة كبير وهيا تقول اةةةة اةةة كمان كمان كمان وانا دخلتو كلة وبعدين نزلتهم وبعدين اعد ادخل تانى ولم نام شويا اعدة تقولى لا لا وماسكة زبى تمص فية لحد لمل وقف واعد ادخل فيها تانى اعد انيك فيها 6 سعات وبعدين قلتلها رقمك كام قلتلى لا انا محتيش يجبرنى على حاجة وختد هي رقمى وادتنى 100 جنية وقلتلى روح بتاكس عشان انتة تعبان اوى ...

    سكس امهات ,افلام نيك ,افلام سكس محارم ,سكس مترجم ,مشاهدة افلام سكس ,صور سكس ,افلام نيك مترجمة ,افلام سكس اخ واختة

    فقلتلها بعد كل دة وتعبان فضحكة وقلت لا انتة اسد بس الساعة 2 فى اليل مش هتلقى اتوبيس
    ونزلت ولحد تلوقتى متصلتش بية غير مرتين وكان علية امتحان وبعدين قلتلى خلص انتة شكلك كدة مش عوز تجى انسة الى احنا عملانا اعد احلفلها مصدقتش وبعدين اعد التصل بيها قفلة التيلفون او غيرت الخط بس كانت مزة مزة

  • جوز اختى وعمايله الحلقة الثانية

    جوز اختى وعمايله
    الحلقة الثانية
    سكس حيوانات
    صور سكس ,سكس محارم ,سكس اخ واخته ,سكس امهات ,تحميل افلام سكس ,نيك بنت,افلام نيك


    وقفت الحلقة اللى فاتت على يوم الفرح وكانت بدايته ان ماما قالتلى جهزى الحلاوة عشان نجهز اختك لعريسها وفعلا بدانا وكانت ماما بتعلم اختى تعمل ايه وانا اسمع كلامها واهيج عليه ومكنش على بعضى وعملت انا كمان معاها وعدى الموقف بس انا هيجانة طول اليوم وكسى مجننى ومبلول اوى واحتكاكه بالبانتى بيولع فيه وروحنا الكوافير وبعدها الفرح ورقصنا وحمادة رقص مع العروسة وبعدها رقص معايا حسيت عنيه بتاكل كل حتة فى جسمى من نظراته حسيت انى عريانة قصاده وبدات اتدلع فى رقصتى وهو عنيه بتاكل جسمى لان الفستان كان لازق على جسمى ده كله كان كفيل انه يجننى مع بداية اليوم بالحلاوة وكلام السكس ونظرات حمادة وقبلها تحرشه بيا فى المطيخ كل ده خلانى هيجانة اوى كانت اختى بترقص وسط صحابتنا وعاملين دايرة وحمادة بيرقص مع صحابه وقفت وراه وهو بيرقص لف وشافنى مسكت ايده عشان ادخله للعروسة من وسطنا جه ورايا عشان اعديه وقفت فجاة جسمه خبط فى جسمى من ورا عرف انى متعمدة بشقاوته لانه بعدها حسيت بكف ايده على طيزى وبيحسس عليها بصتله باستغراب وبعدت خفت لحد يشوفنا او تظهر فى الفيديو دخل وسطنا ورقص مع اختى وعيونه عليا وعلى الحتة اللى لمسها من طيزى وبيغمزلى كب معينه تيجى فى عينه حركااته جننتنى وخلص الفرح وطلعت اختى مع حمادة وانا رجعت مع ماما وبابا دخلت اوضتى افكر فى كلام ماما لاختى واتخيل حمادة وهو معاها واللى عمله فيا بيدخل عليها دلوقتى ومهيجنى بعمايله ومولع نارى قلت اخد شاور ابرد نارى عديت جنب اوضة بابا وماما وسمعت اهات ماما وبابا بينكها حالة الهياج اللى كنت وصلتلها لغت تفكيرى وشهوتى اتملكتنى ولاقتنى لاول مرة فى عمرى اكسر حياءى وخجلى واقرب على فتحة مفتاح الباب اللى كانت كبيرة ووراها على طول السرير بتاع بابا وماما واول محطيت عنيا لاقيت ماما فى وضعية السجود وبابا وراها وزبى واقف واول مرة اشوف زبه ووابصله بشهوة كده ومنظر كس ماما من وره ولونه المحمر المنفوخ ولمعانه لاقيت بابا جه وراها ودخله فيها وبدا ينيك فيها وانا ايديا تحت بنطلون البيجاما جوه البانتى بتلعب فى كسى ونفسى سريع اوى وجسمى كله بيرتعش وهيجانة اوى فجاة لاقيت بابا نام على ضهره وماما قعدت على زبه ودخلته فى كسها ووشها ليا النظرات والاهات والشهوة اللى شفتها فى ماما من محنتها وشرمتطها هيجتنى اوى وحسيت بفيضان نازل من كسى غرقلى البانتى وبنطلون البيجامة بعسلى جسمى ساب بعدها واعصابى فكت ومكنتش قادرة اسند نفسى وقفت دقيقة وكملت للحمام واخدت شاور ودخلت نمت مبسوطة اوى وفرحانة بالاحداث اللى حصلتلى من عمايل حمادة والمتعة اللى وصلتلها صحيت من النوم على صوت ماما يلا نروح لاختك الصباحية هقولكم على اللى حصل الحلقة الجاية
    سكس حيوانات
    صور سكس ,سكس محارم ,سكس اخ واخته ,سكس امهات ,تحميل افلام سكس ,نيك بنت,افلام نيك